--.--.-- *--*


2012.04.22 *Sun*

お礼メール♡

: Diary :
今日、早速昨日演奏会をさせてもらったところからお礼メールをいただきました!!





Rieko,

Over 30 people attended your performance. Some of the audience was brought to tears because the music was so wonderful.
Everyone should be very proud of their performance. If you ever want to do something in the Coolidge auditorium again please let me know.

I am working on editing and making 30 minute DVD’s for all of you. When I am completed, I will figure out a way to get them to you. If I can get everyone’s address and email address it would be great.
It was a great evening. You did a great job putting your performance all together.

(I made one mistake on the program and mis spelled your name on the inside page L sorry!

George.


(30人も超えるお客さんが見に来てくれました。何人かのお客さんは素晴らしい音楽を聴いて涙を流してました。
みんなあなたたちの演奏を聴いて素晴らしいと思ったに違いないよ!!またCoolodgeで演奏したいときにはぜひ連絡してください。
今、DVDの編集やってます。完成したらどうやって渡すか考えるよ。みんなの住所とメールアドレスをもらえたら嬉しいです。素晴らしい夜でした。素晴らしいコンサートでした。)訳:適当ですが。。。。





題名は【fantastic!!】でした☆

涙を流してくださってた方もいらしゃったとは!!
本当に歌わせていただけて幸せでした。

いいセメスターの締めくくりになりました
スポンサーサイト

COMMENT

Comment Form


非公開コメント


TRACKBACK

TrackBack List



プロフィール

Rieko

Author:Rieko
2011年9月~Longy School of Musicへ入学し、Operaを勉強中



最新記事



最新コメント



最新トラックバック



月別アーカイブ



カテゴリ



検索フォーム



RSSリンクの表示



リンク

このブログをリンクに追加する



ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる



QRコード

QR



08
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Copyright © ぼすとんのにっき All Rights Reserved.
テンプレート配布者: サリイ ・・・ 素材: chaton noir ・・・
